ایلو ویرا سے کریں رنگت گوری ۔۔ جھائیوں اور دھبوں کا فوری خاتمہ

ایلو ویرا ایک رسیلا پودا ہے جو صدیوں سے اپنی شفا بخش خصوصیات کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔ اس کا جیل جلنے، کٹنے اور جلد کی دیگر جلن کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ایلو ویرا اپنی سوزش اور اینٹی مائکروبیل خصوصیات کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔

۔ 2 ایلو ویرا سے جلد کی بیماری کا علاج
جلد کی دیکھ بھال کے لیے ایلوویرا کے استعمال کے بہت سے فوائد ہیں۔ پودا وٹامنز اور معدنیات سے مالا مال ہوتا ہے، ایلو ویرا جلد کی حالتوں جیسے کہ ایکنی، سوریاسس اور ایکزیما کو بھی ٹھیک کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔

اگر آپ اپنی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات کو بہتر بنانے کے لیے قدرتی طریقہ تلاش کر رہے ہیں، تو اپنی اجزاء کی فہرست میں ایلو ویرا کو شامل کریں۔ آپ حیران ہوں گے کہ یہ سادہ سا پودا کیسے بڑا فرق لا سکتا ہے۔

۔ 3 ایلو ویرا آپ کی جلد کی رنگت کو کیسے صاف کر سکتا ہے؟
ایلو ویرا میں وٹامنز اور منرلز کی زیادہ مقدار ہونے کی وجہ سے آپ کی جلد کو چمکدار بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ ایلو ویرا میں کئی مرکبات ہوتے ہیں جو جلد کو چمکانے والی خصوصیات موجود ہوتی ہیں۔ ان مادوں کو ایلوین اور ایلوسین کہا جاتا ہے۔

۔ 4 ایلو ویرا سے ہائپر پگمنٹیشن کا علاج
ہائپر پگمنٹیشن جلد کی ناہمواری کی بنیادی وجہ ہے اور اس وجہ سے بھی بہت سے لوگ اپنی جلد کو چمکانا چاہتے ہیں۔ تحقیق کے مطابق ایلو ویرا میں پایا جانے والا ایلوسین ہائپر پگمنٹیشن کو مؤثر طریقے سے کم کرسکتا ہے۔ یہ کیمیکلز موجودہ میلانین سیلز کو مار کر اور جلد میں نئے میلانین کو کم کر کے ہائپر پگمنٹیشن کی ظاہری شکل کو بھی کم کر سکتے ہیں۔

۔ 5 ایلو ویرا سنبرن کو روکتا ہے
ایلو ویرا دھوپ میں جلنے والی جلد کا قدرتی علاج بھی ہے۔ اس کے جیل میں وہ خصوصیات موجود ہیں جو دھوپ سے بچاؤ میں مدد کر سکتے ہیں۔ ایلو ویرا دھوپ میں جلد کے ڈی ہائیڈریٹ ہونے کے بعد آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے میں بھی مدد کر سکتے ہیں۔

۔ 6 ایلو ویرا مہاسوں کو کم کرتا ہے
مہاسے جلد پہ زیادہ سیبم کی وجہ سے ہوتے ہیں۔ ایلو ویرا کی قدرتی اعلی خصوصیات مہاسوں کو کم کرنے میں مدد کرسکتی ہیں۔ ایلو ویرا جیل سیبم کی پیداوار کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

۔ 7 ایلو ویرا سے داغ دھبے مٹ جاتے ہیں
ایلو ویرا جیل جلد کے نئے خلیوں کی نشوونما کو بڑھاکر داغوں کو ختم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ جیل کی موئسچرائزنگ خصوصیات داغوں کی ظاہری شکل کو کم کرنے میں بھی مدد کر سکتی ہیں۔

۔ 2 جلد کی گوری رنگت کے لیے ایلو ویرا کا استعمال کیسے کریں؟
یہاں کچھ طریقے ہیں جن سے آپ ایلو ویرا کو چمکدار، ہموار اور زیادہ جوان نظر آنے والی جلد حاصل کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

۔ 1 ایلو ویرا فیس جیل کا استعمال کریں
خالص ایلو ویرا جیل کو قدرتی موئسچرائزر کے طور پر استعمال کریں۔ اپنی جلد کو صاف کرنے کے بعد اسے پورے چہرے اور گردن پر لگائیں۔ اسے نیم گرم پانی سے دھونے سے پہلے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ بہترین نتائج کے لیے دن میں ایک یا دو بار ایسا کریں۔

۔ 2 گھر پر ایلو ویرا ماسک بنائیں
ایلو ویرا جیل کو شہد اور لیموں کے رس میں ملا کر گھر کا بنا ہوا فیس ماسک بنائیں۔ اسے اپنے پورے چہرے اور گردن پر لگائیں اور 15 منٹ تک لگا رہنے دیں اور اسے نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ بہترین نتائج کے لیے ہفتے میں ایک یا دو بار ایسا کریں۔

۔ 3 ایلو ویرا موئسچرائزر
ایلو ویرا جیل کو اپنے عام چہرے کے موئسچرائزر یا جلد کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات میں شامل کریں تاکہ ان کی افادیت کو بڑھا سکے۔

۔ 4 ایلو ویرا کو میک اپ ریموور کے طور پر استعمال کریں
خالص ایلو ویرا جیل کو قدرتی میک اپ ریموور کے طور پر استعمال کریں۔ بس اسے روئی کی گیند سے اپنے چہرے اور گردن پر لگائیں اور اسے نیم گرم پانی سے دھولیں۔ بہترین نتائج کے لیے دن میں ایک یا دو بار ایسا کریں۔

Sharing is caring!

Categories

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *